دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵
«مرد آهنين» در كتابفروشي‌ها نمايان شد

«مرد آهنين» كتابي برگرفته از خاطرات سردار شهيد «حاج علي موحد دوست» است كه با قلم مشترك الهه حاجي حسيني و زهرا دهقاني از سوي نشر ستارگان درخشان منتشر شده است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، «مرد آهنين» اثري 134 صفحه‌اي است كه 104 خاطره از سردار شهيد «حاج علي موحد دوست»، در 6 بخش «كودكي تا نوجواني»، «خانواده»، «جنگ و جهاد»، «شيوه‌ي فرماندهي»، «ويژگي‌هاي عبادي و اخلاقي» و «معراج» دارد.

علي موحد دوست، سال 1337 در محله كردآباد اصفهان به دنيا آمد. در دوران جنگ تحميلي عراق عليه ايران فرماندهي تيپ دوم لشكر 14 امام حسين (ع) را بر عهده داشت و سال 1364 در خط پدافندي عمليات والفجر 8 به شهادت رسيد.

در بخشي از كتاب «مرد آهنين» با عنوان «فرمان و عمل» آمده است: در محور فاو منطقه‌اي بود كه آب به داخل خط نفوذ كرده بود. همه در حال تلاش و تكاپو براي جلوگيري از نفوذ آب بودند. وجود دو عصا در كنار آب توجه همه را جلب كرد. نگاهشان را چرخاندند. حاج علي عصاها را رها كرده، با پا‌هاي زخمي‌اش داخل آب رفته بود و داشت كمك مي‌كرد. نمي‌تواست فقط فرمان دهد،‌ بايد خود نيز عمل مي‌كرد.

چاپ نخست كتاب «مرد آهنين» در قطع رقعي كوچك و 134 صفحه، با شمارگان 3 هزار نسخه و بهاي 24 هزار ريال از سوي نشر ستارگان درخشان، وابسته به سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس سپاه و بسيج استان اصفهان به كتابفروشي‌ها آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها