چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۴
پايان‌نامه‌هاي دفاع‌مقدسي دانشگاه پيام‌نور، حمايت مي‌شوند

مسوولان پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس، از آمادگي خود براي حمايت مالي، معنوي، علمي و اسنادي از پايان‌نامه‌هاي مرتبط با موضوع دفاع‌مقدس در دانشگاه پيام‌نور خبر دادند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) جلسه مسوولان پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس و دانشگاه پيام‌نور، امروز (نهم آذر ماه) با هدف توسعه همكاري‌هاي پژوهشي و دانشگاهي برگزار شد.

در اين نشست «سردار احمد سوداگر» رييس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس، «سرهنگ احمد جنتي محب» معاون آموزشي اين پژوهشگاه، «دكتر حسن زياري» رييس دانشگاه پيام نور و «دكتر عليرضا اژدر» معاون فرهنگي و اجتماعي اين دانشگاه، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نمايندگان پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس بر لزوم ارايه درس دو واحدي «آشنايي با مباني دفاع‌مقدس» در دانشگاه‌هاي پيام‌نور تاكيد كردند و از آمادگي خود براي حمايت مالي، معنوي، علمي و اسنادي از پايان‌نامه‌هاي مرتبط با موضوع دفاع‌مقدس خبر دادند.

مرتبط شدن كتابخانه ديجيتال دانشگاه پيام‌نور با پايگاه اطلاع‌رساني پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس و همكاري دانشگاه پيام‌نور براي ايجاد رشته‌هاي تخصصي مرتبط با دفاع‌مقدس در مقطع كارشناسي ارشد از ديگر تصميمات اين جلسه‌اند.

تمامي واحدهاي دانشگاه پيام‌نور در نيمسال اول 90 ـ 91، درس دو واحدي و اختياري «آشنايي با مباني دفاع‌مقدس» را براي اولين‌بار ارايه داده‌اند كه با استقبال دانشجويان روبه‌رو شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط