یکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵
«پايان يك ديكتاتور » در فرهنگسراي شهر

«پايان يك ديكتاتور» عنوان محصول فرهنگي است كه در قالب فلش‌كارت از سوي مديريت فرهنگي هنري منطقه 12 و فرهنگسراي شهر از ابتداي دهه فجر در 22 منطقه شهر تهران توزيع مي‌شود._

معصومه آبرون، مدير روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه 12 شهرداري تهران در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) با اعلام اين خبر اظهار كرد: اين محصول فرهنگي با نگاهي به كتاب‌هاي تاريخي تدوين شده است.

وي با بيان اين‌كه فلش‌كارت «پايان يك ديكتاتور» فرار شاه تا اقامت او در كشور‌هاي مختلف را با زبان تصوير و نوشتار بيان مي‌كند گفت: اين اثر با هدف آشنايي شهروندان با آثار و بركات انقلاب اسلامي و عملكرد حكومت پهلوي در زمان حكمراني پهلوي‌ها و در نهايت، آشنايي آنان با عاقبت آنان انجام مي‌شود.

مدير روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه 12 شهرداري تهران افزود: در اين مجموعه كوشيده‌ايم با زبان ساده و روان و بهره‌گيري از عكس و تصوير، روايت‌هايي را به صورت ملموس بيان و آن‌ها را براي تمام سنين قابل درك كنيم.

به گفته آبرون، فلش‌كارت «پايان يك ديكتاتور» شامل 10 برگ است كه در تمام مراكز فرهنگي از جمله شهرداري‌ها، مراكز بسيج، اصناف و آموزش و پرورش توزيع مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط