سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۰
هجدهمين دوره مجمع قاریان و قرآنيان شهر تهران

هجدهمين مجمع قاریان و قرآنيان شهر تهران با حضور جمعي از قاريان بين‌المللي شهر تهران، چهارشنبه (28 دی ماه) برگزار مي‌شود./

ليلا اكبرپور، مدير روابط‌ عمومي فرهنگسراي قرآن، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با اعلام اين خبر، درباره سابقه اجراي اين طرح گفت: اين طرح از آذر ماه 88 تاكنون با حضور استادان، قاریان ممتاز و بین‌المللی و گروه‌های تواشیح، اجرای مسابقات حضوری و اهداي جوائز نفیس در مسجد جامع امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار می‌شود.

وي هدف از برگزاري اين طرح را تجديد ديدار استادان و پيشكسوتان قرآني و تجليل از فعالاني عنوان كرد كه با وجود خدمات فراوان به اين حوزه، كمتر ديده مي‌شوند.

اكبرپور تجلیل از استادان جلسات قرآنی شهر تهران را یکی ديگر از اهداف مهم برگزاری این محافل دانست و گفت: در اين دوره از مراسم از استادان سیدناصر میردامادی، محمود انصاری، مجید خدایاری، مهدی کامبد و معصومه جواهریان قدرداني خواهد شد.

مدير روابط عمومي فرهنگسراي قرآن با بيان اين‌كه این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط سید احمد مقیمی و حسین رستمی آغاز مي شود، گفت: مراسم قرعه کشی برندگان مسابقه مكتوب غیرحضوری سوره فرقان نیز در انتهای مراسم انجام خواهد شد.

وي افزود: جوايز اين دوره، اهداي كارت هديه 50 هزار توماني است.
 
اكبرپور از علاقه‌مندان براي شرکت در این مراسم دعوت كرد چهارشنبه (28دی‌ماه) پس از نماز مغرب و عشاء به میدان فلسطین، مسجد امام صادق علیه‌السلام مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط