پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۰
مسوولان حمایت کنند، ناشران استانی می‌آیند

حمایت و توجه مستمر مسوولان و مدیران کل استان‌ها باعث افزایش انگیزه و حضور فعال ناشران استانی برای شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب می‌شود. بنابراین، ضرورت دارد که مسوولان هرچه بیشتر از ناشران استان‌ها حمایت کنند._

محمدرضا ابراهیم‌نژاد حمیدی، مدیر مسوول انتشارات «طه» قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف ناشران از حضور در بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در كشور، شناساندن آثار گوناگون و آشنايي علاقه‌مندان كتاب با قلم نويسندگان و مترجمان مختلف است.

وی با بیان این‌که انتشارات «طه» قزوین افزون بر 35 سال سابقه در عرصه کتاب دارد، گفت: ما 100 عنوان کتاب را با هدف ارايه در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده کرده بودیم اما به دلیل کوچکی غرفه، اکنون با 45 عنوان کتاب پذيراي بازديدكنندگانیم. در این میان، 10 عنوان از آن‌ها چاپ نخستند.

ابراهیم‌نژاد حمیدی درباره شاخص‌ترین و پرفروش‌ترين آثاری نشر «طه» اظهار کرد: کتاب‌های «ایل باجلان از عصر صفویه تا عصر حاضر»، «آلزایمر یا فراموشی»، «خواص غذایی و دارویی میوه‌ها و سبزیجات»، «دیوان علی‌اکبر دهخدا و عارف قزوینی»، «دیوان پروین اعتصامی» و «دیوان حلاج» از شاخص‌ترین آثار ارایه شده در این دوره از نمایشگاهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط