شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
راه‌اندازي كتابخانه در اماكن زيارتي «شفت»

ايستگاه مطالعه در اماكن زيارتي و عمومي شهرستان شفت در استان گيلان راه‌اندازي مي‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومي كتابخانه‌هاي عمومي استان گيلان، در جلسه كميته نهضت مطالعه مفيد شهرستان شفت، نصب و راه‌اندازي ايستگاه مطالعه در اماكن زيارتي و عمومي در سطح شهرستان به تصويب رسيد.

جلسه كميته نهضت مطالعه مفيد شهرستان شفت با حضور جواد شفيعي، فرماندار و رييس كميته نهضت مطالعه مفيد شهرستان شفت و اعضاي اين كميته با هدف بررسي راهكارهاي ارتقاي مطالعه در محل فرمانداري شهرستان شفت برگزار شد.

شفيعي در اين جلسه خواستار همكاري بيشتر مسوولان اداره‌ها و سازمان‌هاي شهرستان شفت با هدف تحقق مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي شد. همچنين راه‌اندازي ايستگاه مطالعه در امامزاده اسحاق(ع) و امامزاده اسماعيل(ع) با همكاري اداره اوقاف و اماكن ورزشي، پيگيري اعتبار ساخت كتابخانه استاندارد شهرستان شفت و نصب ايستگاه مطالعه در ساختمان فرمانداري از جمله مصوبات اين نشست بودند.

تبديل دو مدرسه تعطيل شده در شهرستان به كتابخانه، برگزاري نمايشگاه دايمي كتاب در مصلاي شهرستان با مساعدت امام جمعه و واريز معوقات سال گذشته شهرداري به كتابخانه، از ديگر مصوبات كميته نهضت مطالعه مفيد شهرستان شفت به شمار مي‌آيند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط