چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
ساخت کتابخانه عمومی استاندارد در صیدون خوزستان

ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان باغملک در استان خوزستان از اهداي قطعه زمین استاندارد در صیدون توسط شورای اين شهرستان خبر داد.-

عبدالرحمان مرادی‌نیا به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار كرد: در جلسه انجمن بخش صیدون كه با هدف ترویج کتابخوانی در سطح مدارس بخش با حضور 20 نفر از مدیران مدارس در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش منطقه صیدون برگزار شد، علاوه بر تشریح وظایف نهاد کتابخانه‌های عمومی و عملکرد آن‌ها در سال‌های گذشته و حال، عملکرد این نهاد نوپا معرفي شدند.

مرادي‌نيا با بيان اين‌كه مشکلات کتابخانه‌های شهرستان باغملك به دلیل وصول نكردن نیم درصد توسط شهرداری‌ها و خالی بودن حساب انجمن است، اظهار كرد: همین موضوع ما را با مشکل روبه‌رو کرده است. از سوي دیگر، کتابخانه شهدای صیدون با کاهش عضو و مراجعان روبه‌رو است که امیدواریم با هماهنگی، همفکری و همکاری مدیران شهرستان بتوانیم این کمبود را جبران کنیم.

وي اظهار كرد: از شهردار و اعضاي شورای اسلامی انتظار داریم در زمينه پرداخت سهم كتابخانه‌ها از نیم درصد درآمد شهرداری‌ها و هرگونه کمک مالی به کتابخانه براي رفاه حال شهروندان کوتاهی نكنند.

 مرادي‌نيا گفت: در اين نشست مصوب شد شهرداری صیدون بدهی خود را به نهاد كتابخانه‌هاي عمومي پرداخت كند و رييس شوراي شهر صيدون نيز قول مساعد داد تا در مركز شهر و پارك رسالت، زميني را براي احداث كتابخانه جديد اهدا كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط