یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰
افزایش ساعت کار کتابخانه امام جعفر (ع) ایلام

ساعت كار كتابخانه امام جعفر صادق(ع) شهر ایلام به دليل استقبال دانشجويان در ايام امتحانات افزايش يافت.-

ریيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان ايلام در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام اين خبر اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل امتحانات و درخواست دانش‌‌آموزان و دانشجويان عضو كتابخانه‌هاي عمومي شهر ايلام، ساعت کار كتابخانه عمومي امام جعفر صادق(ع) تا پايان نيمه اول تيرماه تا ساعت 22 خواهد بود.

محسن حسنوندي ادامه داد: این طرح با هدف فراهم ساختن شرايط مساعد براي مطالعه درسي اعضا و مراجعان اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که وظيفه اصلي كتابخانه‌هاي عمومي، فراهم ساختن شرايط لازم برای ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني و افزايش سرانه مطالعه در بين مردم است، یادآور شد: این کار مي‌تواند اقدام موثري برای سوق دادن بيشتر مردم به سوي كتابخانه‌هاي عمومي باشد.

وي اضافه کرد: اعضا و متقاضيان استفاده از شيفت شبانه كتابخانه مي‌توانند با ارایه كارت عضويت يا ثبت‌نام، از خدمات آن استفاده كنند.

این کتابخانه از سال 1366 تاسیس شده است و سه هزار و 56 نفر در این کتابخانه عضویت دارند که از این میان، یک هزار و 393 نفر عضو فعالند. همچنین بیش از 21 هزار و 141 نسخه کتاب در این کتابخانه قرار داده شده‌اند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسمین حاتمی ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط