یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۵
نرم‌افزار پیام در کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

آیین رونمایی از نرم افزار پیام مشرق با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسوولان استانی ساعتی پیش در کتابخانه عمومی حافظ شهرکرد برگزار شد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری، این طرح با هدف نیل به اهداف دولت الکترونیک و دسترسی آسان‌تر کاربران به منابع کتابخانه‌ای اجرا می‌شود.

نرم افزار تحت وب مدیریت کتابخانه (پیام) در اداره کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری به عنوان نخستین استان در سطح کشور با تلاش کارشناسان فناوری اطلاعات به صورت صد در صد در کتابخانه‌های عمومی استان نصب شده است.

بهروز صادقی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی در این مراسم، درباره امكانات این نرم‌افزار، توضیح داد: مزایایی مانند تحت شبكه بودن نرم افزار، امكان ايجاد فهرستگان كشوري برای اطلاع از كتاب‌هاي مورد نياز اعضا، امكان ارسال درخواست عضويت از منزل، جستجوي منابع مورد نياز در فهرست مشترك كتابخانه‌هاي عمومي كشور و يا كتابخانه عمومي مورد نظر در این نر‌م‌افزار پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: رزرو كتاب‌هاي مورد نياز براي مراجعان و تمدید تاریخ امانت، اطلاع از عملكرد هكتابخانه‌هاي شهرستان‌ها از جمله مزاياي عمد اين نرم افزار است.

به گفته صادقی، برای بهره‌برداري بهينه از نرم‌افزار پيام، تمام کتابخانه‌های استان به اینترنت پرسرعت تجهیز شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط