یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
ايجاد كتابخانه در 4 منطقه شهركرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت‌: بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده و جمعیت مناطقی که کتابخانه ندارند، دایر کردن کتابخانه در چهار منطقه از شهرستان شهرکرد ضروری است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان چهار محال و بختیاری، بهروز صادقی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان با اعلام این خبر افزود: کتابخانه عمومی بر اساس نیاز فرهنگی مناطق و ظرفیت‌های موجود محله‌های کوی فرهنگیان، میدان قدس، میرآباد و مصلای چالشتر دایر می‌شود.

وی ادامه داد: با تاکید استاندار و موافقت اعضای جلسه، مصوب شد در محله‌های کوی فرهنگیان و میدان قدس با تغییر کاربری منازل مسکونی سازمانی، کتابخانه عمومی را‌ه‌اندازی شوند. برداشتن حصارهای اطراف کتابخانه‌های عمومی، یکی دیگر از مصوبات جلسه بود که قرار شد با همکاری شهرداری انجام شود و محیط اطراف آن‌ها به فضای سبز تبدیل شود.

صادقی گفت: واگذاری حق انتفاع کتابخانه‌های شهرداری شهرکرد و مصلای چالشتر به اداره کل کتابخانه‌های عمومی، از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود که با توافق شهردار شهرکرد مصوب شد این کتابخانه‌ها در قالب کتابخانه‌های نهادی (عمومی) اداره شود.

وي افزود: پیگیری ساخت کتابخانه مرکزی و جذب اعتبارات برای احداث آن و همچنین پرداخت بدهی شهرداران به کتابخانه‌های عمومی، از دیگر مصوبات جلسه انجمن کتابخانه عمومی استان چهارمحال و بختیاری بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط