پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
آموزش ترجمه قرآن در کتابخانه‌های سوادکوه

مسوول کتابخانه‌های شهرستان سوادکوه در مازندران از برگزاری کلاس‌های آموزش صوت و ترجمه قرآن در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در فصل تابستان خبر داد._

رضا اکبری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های ویژه کتابخانه‌های عمومی در فصل تابستان اظهار کرد: آموزش صوت و ترجمه قرآن، خوشنویسی و نقاشی، از جمله برنامه‌های فصل اوقات فراغت در کتابخانه‌های شهرستان سوادکوهند.

اکبری به وضعیت موجود کتابخانه‌های شهرستان سوادکوه هم اشاره کرد و گفت: هفت کتابخانه در این شهرستان فعالند که سه‌ باب آن‌ها نهادی و چهار باب مشارکتی‌اند.

وی تعداد اعضای فعلی کتابخانه را سه هزار و ۳۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: این تعداد تا سال پیش بیش از دو برابر بود اما به دلیل آن‌که عضوپذیری رایگان در هفته کتاب حذف شد، تعداد اعضا در یک سال گذشته از شش هزار و ۷۰۰ نفر به کمتر از نصف این رقم  کاهش یافت.

مسوول کتابخانه‌های شهرستان سوادکوه در پایان گفت: به تازگی زمینی در منطقه شیرگاه سوادکوه به مساحت ۲۲۷ متر مربع از سوی شهرداری درنظر گرفته شده است که اگر اعتبار لازم تخصیص داده شود، ساخت آن آغاز خواهد شد.

سوادکوه با ۶۵ هزار نفر جمعیت، یکی از شهرستان‌های مازندران است که چهار بخش اصلی پل‌سفید، زیرآب، شیرگاه و آلاشت آن را تشکیل می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط