شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۸
احداث 4 کتابخانه روستایی در نجف‌آباد

چهار کتابخانه در روستاهای شهر علویجه شهرستان نجف‌آباد استان اصفهان با مشارکت دهیاری‌ها راه‌اندازی می‌شوند.-

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نجف‌آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این کتابخانه‌‌ها در روستاهای حسین‌آباد، گلدره، اشن و دماب احداث خواهند شد.

محبوبه عباداللهی ادامه داد: این کتابخانه‌ها در قالب کتابخانه مشارکتی فعالیت خود را آغاز می‌کنند و در شبکه کتابخانه‌های استان قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به مزایای کتابخانه‌های مشارکتی گفت: این کتابخانه‌ها از این پس زیر نظر نهاد فعالیت می‌کنند و ماهانه کتاب و نشریات به‌روز برای آنان ارسال می‌شود. حضور در دور‌ه‌های آموزش کتابداری از دیگر مزایای این طرح است.

عباداللهی همچنین از انجام مراحل اداری ساخت کتابخانه مشارکتی در شهر نجف‌آباد نیز خبر داد و افزود: به زودی در مرکز تحقیقات معلمان نجف‌آباد نیز یک باب کتابخانه مشارکتی احداث خواهد شد.

به گفته وی، اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نجف‌آباد اکنون پیگیر واگذاری یک قطعه زمین برای ساخت کتابخانه مرکزی و استاندارد است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نجف‌آباد گفت: برای ساخت این کتابخانه باید زمینی دو هزار متری در اختیار داشت که امیدواریم با مشارکت شهرداری و شورای شهر این زمین تامین شود.

اکنون در شهرستان نجف‌آباد شش باب کتابخانه نهادی و هشت باب کتابخانه مشارکتی فعالند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها