چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴
نمایشگاه کتاب تابستانی در سرعین برپاست

نمایشگاه کتاب تابستان با عرضه بیش از 400 جلد کتاب در شهر گردشگری سرعین با همکاری ناشران و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرعین فعالیت خود را آغاز کرد.-

داریوش سفیدی، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرعین، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه عرضه کتاب‌ با موضوعات گوناگون به ساکنان این شهرستان و گردشگران است.

وی ادامه داد: محوطه این نمایشگاه از سوی شهرداری شهر سرعین فراهم شده است و در منطقه پر رفت‌ و آمد این شهر قرار دارد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرعین با بیان این‌که گردشگران این شهر به‌صورت فصلی وارد سرعین می‌شوند، گفت: با هماهنگی که اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرعین با اتحادیه هتلداران و مراکز اقامتی سرعین انجام داد، مسابقات نقاشی و کتابخوانی به شکل آنلاین و مکتوب در هتل‌ها و مراکز اقامتی اطلاع‌رسانی و برگزار می‌شوند.

وی افزود: نتایج استقبال از این طرح در ماه آینده مشخص خواهد شد و اگر استقبال مخاطبان از این طرح مطلوب باشد، برای فصل تابستان سال آینده هم تصمیمات ویژه‌ای می‌گیریم.

سفیدی بیان کرد: مسابقات کتابخوانی، جدول قرآنی و مسابقه نقاشی ویژه ماه مبارک رمضان در کتابخانه‌های عمومی، مراکز اقامتی و هتل‌ها برگزار می‌شوند. همچنین در کتابخانه‌های شهرستان سرعین کلاس‌های هنری و نقاشی برای کودکان و نوجوانان برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط