شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۳
پخش 3000 بروشور کتابخانه‌ای بین نمازگزاران عید فطر

مسوول کتابخانه‌های شهرستان بم در استان کرمان از توزیع سه هزار بروشور با هدف معرفی برنامه‌های کتابخانه‌ها بین نمازگزاران عید فطر این شهرستان خبر داد.-

عباس محمدآبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان‌ این‌که همه کتابداران کتابخانه‌های بم در نماز عید فطر شرکت می‌کنند، افزود: تصمیم داریم که در فضای معنوی نماز عید فطر، سه هزار بروشور کتابخانه‌های شهرستان بم را بین نمازگزاران این شهرستان توزیع کنیم.

وی گفت: در این بروشور‌های کتابخانه‌ای، به خدمات ارایه شده در کتابخانه‌های شهرستان بم، طرح پیک مهر، سامانه طرح کتاب من، شرایط عضویت دانش‌آموزان و دانشجویان، تسهیلات اعطایی، مسابقات کتابخانه‌ای و برنامه‌های جنبی کتابخانه‌ها به طور مشروح توضیح داده شده است.

محمدآبادی همچنین برنامه‌های ارایه شده توسط کتابخانه‌های شهرستان بم را یادآور شد و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بین سه گروه سنی کودک، نوجوان و جوان کتاب «چگونه امام زمان(عج) را یاری کنیم» نوشته سید‌مهدی حایری را توزیع کردیم و طی این ماه آموزش‌های لازم برای چگونگی فهم و درک این کتاب در کتابخانه‌های این شهرستان داده شده است.

وی عنوان کرد: قرار است که بعد از عید فطر مسابقه‌ای را بین کسانی‌ که این دوره‌ها را سپری کرده‌اند، برگزار و به‌نفرات برتر جایزه‌های نفیسی اهدا کنیم.

مسوول کتابخانه‌های شهرستان بم گفت: جشن مراسم افطاری ویژ‌ه کتابداران، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی ویژه شب‌های قدر، برگزاری دعای «ابوحمزه سومالی»، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی و برگزاری جلسات تلاوت قرآن، از جمله برنامه‌های ارایه شده در کتابخانه‌های این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان به شمار می‌آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط