پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵
استقبالی بی‌نظیر از نمایشگاه استانی کتاب اردبیل

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه استانی کتاب اردبیل در فصل تابستان، پیش‌بینی می‌شود این نمایشگاه با استقبالی بی‌نظیر روبه‌رو شود._

صادق فرهمند امین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به گشایش امروز(پنجشنبه)نمایشگاه کتاب استانی اردبیل اظهار کرد: نمایشگاه استانی کتاب اردبیل فرصت بسیار مطلوبی است تا برای ترویج فرهنگ مطالعه و خرید کتاب تبلیغ کرد. این نمایشگاه استانی سال‌های گذشته در فصل زمستان برگزار ‌می‌شد و با استقبال خوبی هم روبه‌رو بود اما امسال در تابستان؛ فصل گردشگری استان اردبیل برپا شده است و پیش‌بینی می‌شود این نمایشگاه با استقبال بی‌نظیر روبه‌رو شود.

وی ادامه داد: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل در این نمایشگاه یک غرفه اختصاصی دارد. این غرفه به ‌عنوان سمبلی از کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اطلاع‌رسانی خواهد کرد و به معرفی فعالیت کتابخانه‌های عمومی استان و شهرستان اردبیل خواهد پرداخت. همچنین درباره ایستگاه‌های مطالعه نهادی و پیک‌مهر و کارکرد‌های آنان توضیحاتی را به بازدیدکنندگان ارایه می‌دهد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با بیان این‌که در این نمایشگاه ناشران متعددی از سراسر کشور حضور دارند گفت: در غرفه اختصاصی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل برای ارتقای فرهنگ مطالعه، مطالعه مفید و شرکت در مسابقات آنلاین و مکتوب تبلیغ خواهد شد. 

وی بیان کرد: نمایشگاه استانی کتاب فرصتی بسیار مغتنم برای ایجاد رفاقت جدید و نزدیک با کتاب است تا کتاب در سبد مصرفی خانوار قرار گیرد.

نمایشگاه استانی کتاب در استان اردبیل صبح پنجشنبه(دوم شهریور ماه) با حضور «سیدحسین صابری» استاندار، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حسین عاملی» امام جمعه استان اردبیل، «منصور شرفی» مدیر اداره فرهنگ و ارشاد استان اردبیل و «صادق فرهمند امین» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط