دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵
پرداخت بدهی معوقه سال 88 شهرداری فرخشهر به کتابخانه‌های عمومی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نشست انجمن‌ کتابخانه‌های عمومی شهرستان فرخشهر گفت: قرار است شهرداری بدهی معوقه سال 88 کتابخانه‌های عمومی این شهر را از محل سهم کتابخانه‌ها از نیم درصد از درآمدش پرداخت کند.-

بهروز صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: شهردار فرخشهر از  شهردارانی است که تاکنون با کتابخانه‌های عمومی همکاری و مساعدت بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: کتابخانه‌های عمومی به عنوان مهم‌ترین کانون فرهنگی هر شهر نقش عمده‌ای در اعتلای فرهنگ و رشد و توسعه دانش بشری ایفا می‌کنند و به روزرسانی این مراکز و توسعه فضاهای مطالعاتی توجه بیش از پیش مسوولان شهری را می‌طلبد.

صادقی با اشاره به دیگر مصوبات این نشست، گفت: استحکام کتابخانه بعثت فرخشهر یکی دیگر از مصوبات جلسه بود که قرار است با پیگیری بخشداری توسط کارشناسان فنی استانداری بررسی شود.

وی اظهار کرد: همچنین قرار است معتمدان و عناصر موثر فرهنگی شهر توسط بخشداری شناسایی شوند و به عنوان اعضای حقیقی در جلسات انجمن از آن‌ها دعوت شود.

صادقی با بیان این‌که رایزنی برای جذب دانش‌آموزان به کتابخانه‌های عمومی، یکی از اولویت‌‌های مجموعه به شمار می‌آید، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس در مهرماه امکانات و خدمات کتابخانه‌ها از طریق بروشور و سایت به ویژه توسط آموزش و پرورش در سطح مدارس اطلاع‌رسانی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط