شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
گردهمایی کارشناسان فرهنگی کتابخانه‌های کشور در هرمزگان

سرپرست کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های استان هرمزگان از نشست کارشناسان فرهنگی استان‌های گلستان، کرمان، آذربایجان غربی و تهران در 25 شهریور در بندر‌عباس خبر داد._

 معصومه افشار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،اظهار کرد: این نشست با هدف بررسی راهکار‌های موفقیت کتابخانه‌های استانی و انتقال تجربیات مسوولان کتابخانه‌‌های استان‌های دیگر برگزار می‌شود.

وی افزود: تعامل، همفکری، انتقال تجربیات و ارایه راهکار به اداره کل نهاد کتابخانه‌ها در استان‌های مختلف، از جمله اهداف این نشست است. 

افشار با اشاره به برنامه‌های این برنامه توضیح داد: این نشست به مدت یک روز و با برپایی دو جلسه مدیر‌کل کتابخانه‌های استان هرمزگان با کارشناسان فرهنگی استان‌ها، همچنین دیدار با مسوولان کتابخانه‌های شهرستانی برگزار می‌شود.

به گفته وی، برنامه بازدید از کتابخانه‌های شهرستانی نیز   26 شهریور‌ماه انجام خواهد شد. 

سرپرست کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های استان هرمزگان با اشاره به طرح بازدید احتمالی از کتابخانه‌های شهرستان بندر‌عباس و قشم گفت: بازدید از کتابخانه‌های سید احمد خمینی، فردوسی و طالقانی بندر‌عباس، همچنین کتابخانه خلیج‌فارس قشم از برنامه‌های بازدید کتابخانه‌ای استان بعد از این نشست خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط