سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
افتتاح کتابخانه عمومی پارک «زرهان» در دهه فجر

کتابخانه عمومی پارک «زرهان» شهرستان تویسرکان در استان همدان با 96 درصد پیشرفت فیزیکی، در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال افتتاح خواهد شد.-

زری بیات، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرتان تویسرکان، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: قرار بود این کتابخانه شهریورماه امسال افتتاح شود اما به‌دلیل کامل نشدن بنای آن، در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: پس از تکمیل و تحویل کامل این کتابخانه به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان، نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز کتابخانه فراهم خواهد شد. بنابراین، این کتابخانه تا پایان سال 1391 نیز به‌بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرتان تویسرکان بیان کرد: درخواست استخدام نیروی انسانی و خرید تجهیزات را به مسوولان استانی ارایه کردیم که با تصویب این درخواست از سوی مسوولان استانی و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کتابخانه‌ها را نیز خریداری خواهیم کرد.

وی گفت: زمین کتابخانه پارک زرهان با مساحت 280 متر مربع از سوی اداره شهرداری این شهرستان اهدا شده و زیربنای این کتابخانه 120 متر مربع است. در صورت داشتن امکانات فیزیکی در کتابخانه پارک زرهان، بخش کودک را نیز راه‌اندازی خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط