شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
برگزاری مسابقه کتابخوانی «گوهر عفاف» در رامهرمز

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رامهرمز در استان خوزستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «گوهر عفاف» در این شهرستان خبر داد.-

عبدالکریم سالمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این مسابقه برای کتابداران، اعضای کتابخانه‌ها و به ویژه دختران علاقه‌مند پیش‌بینی شده است.

وی افزود: سوالات این مسابقه از کتاب «هجوم خاموش» نوشته سید محمد سقازاده با موضوع تهاجم فرهنگی، نقش رسانه‌ها و همچنین عفاف و حجاب و دیگر مسایلی که جوانان با آن درگیرند، است.

سالمی با بیان این‌که این مسابقه ویژه خواهران است، گفت: این کتاب برای دسترسی آسان‌ خواهران در تمام کتابخانه‌های شهرستان قرار داده شده است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی رامهرمز اظهار کرد: برگه‌های منتشر شده در این مسابقه تا پایان هفته جمع آوری و تصحیح می‌شوند، سپس اسامی برندگان نهایی اعلام خواهد شد.

سالمی با اشاره به ضرورت برگزاری مسابقات کتابخوانی عنوان کرد: مسابقه‌های کتابخوانی از دغدغه‌ها و منویات مقام معظم رهبری است که در یکی از فرمایشات خود به صراحت به برگزاری مسابقات کتابخوانی اشاره کردند. 

به گفته وی، یکی از برنامه‌های اصلی نهاد کتابخانه‌های عمومی در رامهرمز نیز برگزاری مسابقات کتابخوانی در مناسبت‌های مختلف سال به صورت آنلاین و مکتوب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط