دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
تهیه کاغذ با قیمت مناسب در اولویت باشد

مدیر موسسه انتشاراتی مفاخر در استان یزد گفت: کتاب یک خوراک فرهنگی است و باید با آن مثل آب و غذا و دارو رفتار کرد. به عنوان یک ناشر استانی درخواست می‌کنم تا مسوولان تهیه کاغذ و دیگر اقلام فرهنگی با قیمت مناسب را در اولویت نخست و نیازهای ضروری قرار دهند.-

جواد انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان این‌که نباید به مشکلات گرانی کاغذ و کتاب بی‌تفاوت بود، افزود: مطالعه دست کمی از غذا خوردن ندارد و به‌ قول بزرگان حوزه علم، بدن همان‌قدر که به آب، غذا و دارو احتیاج دارد، به همان میزان به کتاب و مطالعه نیاز دارد تا روحی سالم و غنی داشته باشد.

وی اظهار کرد: خوراک، چه غذایی و چه فرهنگی، باید در راس اولویت‌ها و نیازهای کشوری معرفی و قرار داده شود و به ‌اعتقاد من، مسوولان باید به این امر مهم بسیار توجه کنند. 

انصاری‌فرد بیان کرد: یکی از راهکارهایی که می‌تواند برای ناشران استانی راهگشا باشد، توزیع کاغذ یارانه‌ای از سوی دولت و نظارت بر مصرف آن از سوی ناشران است. به ‌اعتقاد من، توزیع کاغذ با نرخ دولتی موج مثبت جدیدی را در صنعت چاپ و نشر ایجاد و اسباب خشنودی تمام فعالان این صنعت را فراهم می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط