یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹
کاهش 50 درصدی هزینه‌ها با حذف تعرفه گمرکی کاغذ

مدیر انتشارات «امید» استان قم گفت: حذف تعرفه گمرکی کاغذ می‌تواند قیمت این کالا را به نصف برساند به شرطی که از دست دلالان خارج شود و نظارتی دقیقی بر بازار آن صورت گیرد.-

سید مهدی سوار به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: حذف تعرفه گمرکی کاغذ که به تازگی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان شده اتفاقی است که می‌تواند بر بهای کاغذ بسیار موثر باشد و قیمت آن را تا حدود 50 درصد کاهش دهد.

وی به کتاب‌های در دست چاپ انتشارات «امید» اشاره کرد و افزود: «روش‌های آموزش و ارزیابی‌های مهارت‌های بالینی» که برای دانشجویان علوم پزشکی نوشته شده است، تالیف صدیقه نجفی‌پور و رحیم رئوفی، در 404 صفحه و یک هزار نسخه یکی از کتاب‌های جدید انتشارات امید است که در آینده نزدیک وارد بازار کتاب می‌شود.

مهدی سوار اضافه کرد: «کلیات بافت‌شناسی انسانی» نوشته سید محمدحسین انوری در شمارگان یک هزار نسخه و 500 صفحه نیز یکی دیگر از کتاب‌های این انتشارات است.

به گفته وی، کتاب «ژنتیک» در سه جلد نوشته پرویز پناهی و سید عبدالحمید انگجی با شمارگان یک هزار نسخه و بیش از هزار صفحه دیگر  کتاب در دست چاپ انتشارات امید است که به‌زودی به بازار می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط