سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
اهدای 2 هزار متر زمین برای ساخت کتابخانه در اندیمشک

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک استان خوزستان از اهدای دو هزار متر مربع زمین برای ساخت کتابخانه عمومی در مرکز شهرستان اندیمشک خبر داد.-

فریبا لطفی‌بافنده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این زمین در منطقه «درزین خانه» از سوی فرماندار اندیمشک برای ساخت کتابخانه مرکزی اهدا شده است.

وی افزود: شهرستان اندیمشک بر اساس سه شاخص اصلی سهم نیم درصد، توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها و اهدای زمین برای ساخت کتابخانه، فعالیت خود را متمرکز کرده است.

لطفی‌بافنده با اشاره به نتایج این اقدام گفت: امیدواریم بتوانیم با ارتقای این شاخص‌ها گام مهمی را در راه توسعه و ساخت کتابخانه‌ها درشهرستان اندیمشک برداریم و رتبه شهرستان را در سطح استان به جایگاه واقعی خود ارتقا دهیم.

وی با بیان این‌که کتابخانه عمومی شماره 2 اندیمشک از نظر فضا بسیار کوچک است، اظهار کرد: این کتابخانه به توسعه فیزیکی نیاز دارد و به همین دلیل، شهردار با هماهنگی شورای شهر 189مترمربع زمین را برای توسعه این کتابخانه اختصاص داده است.

لطفی یادآور شد: همچنین قرار است بخشدار مرکزی اندیمشک در 15 روز آینده سه قطعه زمین را در شهرک‌های آزادی، چم گلک و دوکوهه برای ساخت کتابخانه عمومی اهدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط