یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۳:۰۶
همكاري مورگان فريمن و فينچر در فيلمي اقتباسي

"ديويد فينچر" فيلمساز سينماي هاليوود قصد دارد به زودي و ظرف چند ماه آينده ساخت فيلم تازه اش را بر اساس رماني به همين نام اثر " آرتور سي كلارك" آغاز كند.

به گزارش خبرگزاري كتاب (ايبنا) اين فيلم با برداشت آزاد "فينچر" از اين داستان تخيلي ساخته خواهد شد و فيلمنامه را نيز " اسكات بريك" از داستان "كلارك" اقتباس خواهد كرد.

ديويد فينچر پيش از اين با ساخت فيلم هايي چون :"هفت"،"بازي"،"باشگاه مشتزني" و "زودياك" توانايي هاي خود را در زمينه ساخت فيلم هاي "نوآر" نشان داده بود و اين فيلم اولين تجربه او در زمينه ساخت فيلمي با فضايي تخيلي است.

"آرتور سي كلارك" در سال 1917 در انگلستان متولد شد و وي را بيشتر به دليل اقتباس "استنلي كوبريك" از روي رمانش با نام " اوديسه فضايي: 2001 " مي شناسند.

او يكي از نويسندگاني است كه  درحوزه ادبيات علمي قلم زده است.از ديگر فيلم هايي كه از روي آثار اين نويسنده اقتباس شده است مي توان به فيلمي چون:" 2010" اثر" پيتر هايماس" اشاره كرد.در اين فيلم خود "كلارك" نيز به عنوان بازيگر حضور داشته است.

تاكنون حضور "مورگان فريمن " در اين فيلم به عنوان بازيگر قطعي شده. او پيش از اين در فيلم "هفت " نيز با "فينچر"همكاري داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط