چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸
کاروان اهدای کتاب صبا امروز به کاشان می‌رسد

کاروان اهدای کتاب به کتابخانه صبا، عصر امروز (چهارشنبه، 10 آبان) به شهر کاشان می‌رسد. این کاروان تا جمعه (12 آبان) در این شهرستان حضور دارد.-

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند پنجشنبه (11 آبان) از ساعت 10 تا 12 کتاب‌های مورد نظر خود را با حضور در میدان جهاد شهر کاشان به این کاروان اهدا کنند.

مهدی کریمی افزود: این طرح با همکاری برنامه صبح بخیر ایران از شبکه یک سیما و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به مناسبت هفته کتاب اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که قرار است این کاروان طی 16 روز از شهرهای مختلف عبور کند، گفت: این کاروان با شروع کار خود در تهران به شهر قم رفته است و فردا (پنجشنبه) به كاشان خواهد رسید و پس از آن شهرهای اصفهان، يزد، رفسنجان، كرمان و بندرعباس میزبان کاروان خواهند بود.

کریمی اظهار کرد: کتاب‌های این کاروان در نهایت به کتابخانه صبا واقع در تنب بزرگ برای استفاده افراد علاقه‌مند داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: کتابخانه صبا در تنب بزرگ، فضای مناسبی دارد اما کتاب به اندازه کافی برای استفاده اعضای این کتابخانه در آن وجود ندارد و این اقدام برای فراهم آوردن کتاب‌های مورد نیاز این کتابخانه صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط