شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
انتشارات مرسل کاشان کتابی علمی را به بازار می‌فرستد

کتاب «شبیه‌سازی سیستم‌های قدرت با استفاده از نرم افزار«MATLAB» اثری از دکتر عباس کتابی و مهندس ایمان صادق‌خانی به زودی از سوی انتشارات مرسل در شهرستان کاشان منتشر می‌شود._

مدیر مسوول انتشارات مرسل در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: از این کتاب می‌توان به عنوان مرجع کامل برای SimPowerSystems نرم‌افزار MATLAB استفاده کرد.

حسینعلی پورمدنی افزود: در این کتاب قابلیت‌های متنوع این نرم‌افزار برای مدل‌سازی و شبیه‌سازی سیستم‌های قدرت معرفی و بررسی شده‌اند.

وی با اشاره به بخش‌های این کتاب گفت: اصول شبیه‌سازی سیستم‌های قدرت در نرم افزار MATLAB در بخش نخست کتاب و معرفی با بلوک‌های نرم‌افزار SimPowerSystems در بخش دوم ارایه شده است.

پورمدنی اظهار کرد: در ویرایش جدید تغییرات و بلوک‌های اضافه شده در نرم‌افزار MATLAB بر اساس آخرین نسخه R2012a در فصل 17 آورده شده‌اند.

به گفته مدیر مسوول انتشارات مرسل، این کتاب برای پژوهشگران، دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد که به تحلیل، طراحی و شبیه‌سازی سیستم‌های قدرت و اجزای مختلف آن علاقه‌مندند، مفید خواهد بود. نرم‌افزار MATLAB یکی از قدرتمندترین و جامع‌ترین نرم‌افزارهای مهندسی برق است که برای طراحی و آنالیز سیستم‌های تولید، انتقال و توزیع انرژی به کار می‌رود.

کتاب «شبیه‌سازی سیستم‌های قدرت با استفاده از نرم افزار MATLAB» در 916 صفحه، قطع وزیری در شمارگان یک هزار جلد و بهای 295 هزار ریال به بازار نشر عرضه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها