جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
کتابداران رامشیر به مدرسه می‌روند

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رامشیر استان خوزستان گفت: کتابداران شهرستان درباره اهمیت کتاب، کتابخوانی و نقش کتابخانه‌های عمومی در مدارس مناطق مختلف سخنرانی خواهند کرد..

حیدر حیدری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این طرح با توجه به اهمیت نقش مطالعه برای کودکان و نوجوانان و همچنین لزوم معرفی کتابخانه‌ها به عنوان پایگاه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: تشویق و ترغیب دانش‌آموزان مقاطع گوناگون به مطالعه و کتابخوانی، یکی از برنامه‌های اصلی این نهاد در هفته کتاب و کتابخوانی است.

حیدری با اشاره به برنامه‌ریزی برای بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌های رامشیر، اظهار کرد: برنامه‌ای پیش‌بینی شده است که از تمام کتابخانه‌های موجود در شهرستان توسط دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان در این هفته بازدید شود.

وی از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی و «کتابخانه در منزل شما» به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این هفته نام برد و یادآور شد: مراسم جشن بزرگ کتاب، امسال در دو سطح کتابخانه و شهرستان انجام خواهد شد و تمام کتابخانه‌های عمومی و اداره شهرستان جشن کتاب و کتابخوانی را همراه تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی برگزار خواهند کرد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی رامشیر گفت: علاوه بر این، کانون ادبی شهرستان در هفته کتاب فعال خواهد بود و برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و ادبی از جمله جلسه‌های نقد ادبی، کتابخوانی، قصه گویی و ... را برگزار می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط