دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۱
تغییر نام 6 باب از کتابخانه‌های شبستر

نام شش باب از کتابخانه‌های عمومی شهرستان شبستر بر اساس مصوبه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی تغییر کرد.-

ابوالفضل سالخورده، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شبستر، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اعلام این خبر ‌اظهار کرد: بر اساس این مصوبه، نام کتابخانه‌های «شندآباد» به «شاهد»، «وایقان» به «شهید آوینی»، «تسوج» به «رسول اکرم(ص)»، «دیان» به «الغدیر»، «کوزه‌کنان» به «ثقلین» و «تیل» به «ایثار» تغییر کردند.

وی ادامه داد: مسوولان استانی نسبت به تغییر نام این کتابخانه‌ها موافقت خود را اعلام کرده‌اند و اکنون بر تابلوهای سردر آن‌ها نیز نام جدید کتابخانه‌ها نصب شده‌‌اند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شبستر بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم کتابخانه‌های این شهرستان آذین‌بندی شده‌اند و در آن‌ها مسابقات ویژه این ماه اجرا می‌شوند.

وی افزود: همچنین این اداره با همکاری شهرداری و شورای شهر شبستر به مناسبت ماه محرم در کتابخانه «تسوج» یا «رسول اکرم(ص)» نمایشگاه کتاب  برگزار می‌کند. منابع این نمایشگاه کتاب علاوه بر موضوعات مذهبی درباره ماه محرم، امام حسین(ع) و ادعیه، دربرگیرنده حوزه‌های عمومي و کتاب‌های درسی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط