سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹
قدردانی از دست‌اندركاران بزرگداشت دويست ‌سالگي صنعت چاپ

جلسه شوراي سياستگذاري صنعت چاپ امروز (21 آذر) با حضور علي اسماعيلي، سرپرست معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد. اسماعیلی در این مراسم از دست‌اندركاران و مجريان برگزاري مراسم بزرگداشت دويستمین سال ورود صنعت چاپ به ايران قدردانی کرد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، علي اسماعيلي در جلسه شوراي سياستگذاري صنعت چاپ كه در محل دفتر معاونت امور فرهنگي وزارت ارشاد با حضور اعضا برگزار شد، بر همدلي و وحدت در ميان اعضا و بدنه صنعت چاپ كشور تاكيد كرد.

وي در بخشي از سخنانش با اشاره به فرافكني برخي از سايت‌ها درباره شوراي سياستگذاري صنعت چاپ و انتقادهاي ناعادلانه برخي افراد تنگ‌نظر گفت: برخي افراد بي‌كارند يا بهتر بگويم كارشان تخريب فعاليت‌هاي مثبت و ارزنده است. چون اعتقاد راسخ به درستي كارمان داريم و منطق و استدلال قابل قبولي در نهان كارهايمان نهفته است به حواشي توجه نمي‌كنيم و با قدرت و شتابان كارها را ادامه خواهيم داد. 

اسماعيلي با اشاره به ايرادها و خرده‌گيري‌هاي برخي افراد گفت: به‌یقین به نقدهاي دلسوزانه و كارشناسانه توجه داريم اما جلو حركت‌ها و نگاه‌‌هاي مغرضانه و ناعادلانه ايستاده‌ايم.

اسماعيلي در پايان افزود: حق خود مي‌دانيم تا از جريان‌هايي كه در تلاش براي تخريب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و اقدام‌های مثبت صورت گرفته‌اند، به‌صورت قانوني و از مراجع ذيصلاح پيگيري كنيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط