سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹
5 ایستگاه مطالعه در استان کرمانشاه آغاز به کار می‌کند

کارشناس ایستگاه مطالعه اداره کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از راه‌اندازی پنج سازه ایستگاه مطالعه همزمان با دهه فجر در استان کرمانشاه خبر داد.-

عمران قربانیان با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: بر اساس قراردادی که به امضای اسماعیل احمدی، مدیرکل اداره کتابخانه‌های استان کرمانشاه و محمد محمدی، سرپرست شعب بانک ملی استان کرمانشاه رسیده است، دو ایستگاه مطالعه در شعب بانک ملی راه‌اندازی می‌شوند. 

وی ادامه داد: این ایستگاه‌های مطالعه در بانک ملی واقع در میدان آزادی و شعبه مرکزی بانک ملی قرار خواهند گرفت و هر یک از این ایستگاه‌ها ماهانه با پنج تا هفت هزار کتاب شارژ می‌شوند.

قربانیان افزود: به زودی نیز سه سازه ایستگاه مطالعه دیگر در استانداری کرمانشاه، فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی و اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه راه‌اندازی می‌شوند.

قربانیان با بیان این‌که در هر ایستگاه مطالعه، 15 عنوان کتاب ارایه می‌شود، اظهار کرد: این عناوین در موضوعاتی مانند تاریخ، ادبیات، رمان، دین و ... خواهد بود. همچنین از میان این 15 عنوان، دو عنوان به گروه سنی خردسال و دو عنوان به گروه سنی کودک اختصاص دارد.

به گفته این کارشناس ایستگاه مطالعه، افراد با مراجعه به این ایستگاه می‌توانند کتاب‌ها را به امانت بردارند و پس از مطالعه آن را دوباره برگردانند. ما نیز به صورت روزانه به ایستگاه می‌رویم و در صورت خالی بودن قفسه‌ها آن را دوباره شارژ می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط