سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۷
«آواز من»، «سایه‌های پنهان» و «هووی آن زن» تالیف می‌شوند

جعفر کارزانی، نویسنده کرمانشاهی، این روزها مشغول نگارش سه کتاب در زمينه‌هاي رمان و شعر است.-

کارزانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: مجموعه شعر «آواز من» حاصل سروده‌هایم در قالب شعر سپید و آزاد است و بیشتر از تجربیات شخصی‌ام نشات گرفته شده است. این سروده‌ها متعلق به فعالیت 10 ساله اخیرند و بیشتر اشعارم درون مایه عاطفی دارند. 

وی با بیان این‌که کتاب داستانی دیگری با عنوان «سایه‌های پنهان» را در دست تالیف دارم، افزود: این کتاب روایت آدم‌هایی است که در غم از دست دادن عزیزی سوگوارند و در خاطرات گذشته غوطه‌ور می‌شوند. 

کازرانی یادآور شد: این کتاب نگاهی درون‌کاوانه به انسان‌ها دارد. از آنجایی که در داستان‌نویسی خارج از زبان معیار عمل می‌کنم، این داستان نیز زبان غیر رسمی دارد و سوررئال است.
 
این نویسنده ادبی همچنین گفت: کتاب رمان «هووی آن زن» از دیگر آثاری است که روی آن کار می‌کنم. این کتاب نیز تاریخ بورژوازی در ایران را از نگاه قهرمان داستان روایت می‌کند.
 
وی که مدیریت انتشارات «چشمه هنر و دانش» کرمانشاه را بر عهده دارد، عنوان کرد: قهرمان رمان «هووی آن زن» که به تجارت مشغول است، از کرمانشاه کار خود را آغاز می‌کند و به تهران، آسیای میانه و ... سفر می‌کند. بازه زمانی داستان نیز از سال 1331 آغاز می‌شود و تا سال 57 ادامه دارد. این اثر تا یک سال دیگر به بازار می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط