چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴
اهدای 2 هزار جلد کتاب به ادارات قصرشیرین

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین استان کرمانشاه از اهدای دو هزار جلد کتاب در میان ادارات و سازمان‌های این شهرستان در دهه فجر سال جاری خبر داد.-

فارس میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: پیش از فرارسیدن دهه فجر در هماهنگی‌های صورت گرفته با برخی ناشران کرمانشاهی، نمایشگاه کتابی را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: تا پیش از 12 بهمن‌ماه، هزار عنوان کتاب و شش هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف برای ارایه در این نمایشگاه به قصرشیرین آورده می‌شوند. نمایشگاه نیز در کتابخانه علامه حلی واقع در بلوار راه کربلا، محل دایمی نمایشگا‌ه‌ها، از 12 بهمن تا پایان دهه فجر از ساعت 8 تا 12  و 14 تا 17 برگزار می‌شود.

وی همچنین از اهدای کتاب به ادارات و سازمان‌های شهرستان در این ایام خبر داد و افزود: از سوی اداره کل ارشاد کرمانشاه طی سال کتاب‌هایی با موضوعات مختلف داده می‌شود که آن‌ها را میان ادارات توزیع می‌کنیم. امسال در دهه فجر دو هزار عنوان کتاب در میان ادارات، مساجد، آموزش و پرورش و ... شهرستان توزیع می‌شود. موضوعات کتاب‌ها دینی، تاریخی، دفاع مقدس و ... خواهد بود.

به گفته میرزابیگی کارگاه آموزش داستان‌نویسی و محفل ادبی شمیم بهمن نیز در این ایام برگزار می‌شوند و شاعران قصر شیرین و شهرستان‌های همجوار در آن حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: برگزاری برنامه جنگ شادی، مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، کارگاه آموزشی داستان‌نویسی و اهدای بسته‌های فرهنگی و ... از دیگر برنامه‌های فرهنگی این شهرستان برای ایام فجر به شمار می‌آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط