شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۱
نوجوانان خاش با «عمو رستم» مسابقه می‌دهند

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی در سطوح مختلف از جمله این برنامه‌هاست که در سطح نوجوانان بر مبنای کتاب «عمو رستم» نوشته محمد میرکیانی برگزار می‌شود.-

محدثه دهقانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: در همه کتابخانه‌های شهرستان خاش در دهه فجر نمایشگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود. بازدید کتابداران از مدارس و مسابقه نقاشی برای خردسالان با موضوع دهه فجر نیز از دیگر برنامه‌های این دهه است.

دهقانی به برپایی مسابقات کتابخوانی این دهه اشاره کرد و افزود: مسابقات کتابخوانی در سطوح مختلف برگزار می‌شوند که از جمله، مسابقه در سطح نوجوانان است که کتاب «عمو رستم» نوشته محمد میرکیانی، مبنای مسابقه این سطح است.

وی اضافه کرد: در سطح دبیرستان، کتاب‌های «دشت‌بان» نوشته احمد دهقان، «۵۰۰ نکته درباره مطالعه» نوشته بیتا عسکری و «انسان‌ها پای ترازو وایساده‌اند» نوشته سعید روح‌افزا برای مطالعه در مسابقات کتابخوانی انتخاب شده‌اند.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی خاش ادامه داد: «بینش عدالت‌محور» نوشته محمدرضا شرفی، «اقتصاد عدالت‌محور» نوشته حسن سبحانی و «خلق عظیم پیامبر اعظم (ص)» نوشته علی احمدی‌خواه، کتاب‌های ویژه فرهنگیان و «اسلام و الگوی مصرف» نوشته علی‌اکبر کلانتری نیز اثر مکتوبی به شمار می‌آید که برای سطح زنان خانه‌دار انتخاب شده است.

دهقانی در پایان گفت: برای همه شهروندان شهرستان خاش نیز در ایام دهه فجر عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی را در نظر گرفته‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط