پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۰
سنجاب ترسو به ساحل می‌رود

چهارمین جلد از مجموعه «سنجاب ترسو» با عنوان «سنجاب ترسو به ساحل می‌رود» نوشته «ملانی وات» با ترجمه محبوبه نجف‌خانی منتشر شد. داستان این کتاب درباره سنجابی است که از دنیای بیرون می‌ترسد و دوست ندارد از لانه‌ خود بیرون بیاید._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «سنجاب ترسو» مجموعه‌ای است نوشته «ملانی وات» نویسنده کانادایی که جایزه‌ کتاب ملی کانادا را هم از آن خود کرده است.

داستان این کتاب‌ها درباره سنجابی است که از دنیای بیرون می‌ترسد و دوست ندارد از لانه‌ اش بیرون بیاید. هر قسمت از این مجموعه به یکی از ماجراهایی که برای این سنجاب اتفاق می‌افتد، می‌پردازد. این مجموعه می‌تواند به کودکانی که می‌ترسند از مادر خود دور شوند، کمک ‌کند و ترس آن‌ها را از بین ببرد.

«سنجاب ترسو»، «سنجاب ترسو دوست پیدا می‌کند»، «سنجاب ترسو از تاریکی می‌‌ترسد»، «سنجاب ترسو به ساحل می‌رود»، « سنجاب ترسو جشن تولد می‌گیرد»، پنج کتابی هستند که از این مجموعه تاکنون ترجمه و آماده چاپ شده‌اند. انتشارات آفرینگان این مجموعه را به چاپ می‌رساند. سنجاب ترسو به خواندگان این کتاب توصیه کرده پیش از خواندن کتاب کرم ضد آفتاب ۶۵ به بدن خود بمالد!

در این کتاب می‌خوانید: « سنجاب ترسو هیچ‌وقت به کنار دریا نمی‌رود. او بیشتر دوست دارد تنها توی خانه‌اش بماند، چون جای امنی است. او دلش نمی‌خواهد جانش را به خطر بیندازد و جایی برود که دور و برش از افراد ناجور باشد. سنجاب ترسو دلش نمی‌خواد گیر این چیزها‌ بیفتد: یک گروه مرغ دریای، یک خانواده‌ی عروس دریایی، یک گَله هیولای دریایی، دار و دسته‌ی دزدهای دریایی، یک عالمه نارگیل که از درخت پایین می‌افتد و یک دسته خرچنگ دراز. برای همین او خیلی خوشحال است که یک ساحل خصوصی برای خودش می‌سازد.»

کتاب «سنجاب ترسو به صاحل می‌رود» ۳۲ صفحه‌ای با شمارگان دو هزار و ۲۰۰ نسخه با بهای سه هزار تومان منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط