حسن جُرفی در گفتوگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این کتاب مدل و الگوی جامعی را درباره ارتباط رضایت شغلی، انگیزش و رهبری در مدیریت و رابطه آن با هوش هیجان ارایه میدهد.
وی افزود: در ابتدای کتاب تعریفهای کلی درباره هوش هیجانی و چگونگی استفاده و بهرهبرداری از آن در نظامهای اداری و مدیریتی بیان شده است.
جرفی با اشاره به دیگر مباحثی که در این کتاب به آنها اشاره شده است، گفت: در این کتاب به موضوع ضریب هوشی، «آی کیو» و مدلهای هوش هیجانی در کشورهای جهان نیز پرداخته شده است.
وی اظهار کرد: این کتاب میتواند برای مدیران سازمانها، دانشجویان و افراد عادی در جامعه کاربرد داشته باشد، زیرا مطالب آن به گونهای تنظیم شده است که ویژگی احساس مسوولیت، حس خودکارآمدی و تعهد شغلی را در افراد تقویت میکند.
جرفی در بخش دیگر سخنان خود از چاپ دوم کتاب «مبانی ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی» خبر داد و گفت: این کتاب درباره کلیات ارتباطات، انواع ارتباطات و مدلهای ارتباطی در داخل و خارج است.
وی ادامه داد: تاثیر ارتباطات بر رضایت شغلی، افزایش انگیزه به همراه بررسی میدانی سازمانهایی که از نظر کارایی در سطح پایین بودند و با استفاده از شیوههای ارتباطی فعالیت خود را توسعه دادند، در این کتاب بررسی شدهاند.
به گفته جرفی، مخاطبان این کتاب دانشجویان مدیریت بازرگانی و مدیریت دولتیاند. همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ارتباطات و رسانه نیز میتوانند از مطالب این کتاب استفاده کنند.
وی یادآور شد: این دو کتاب به زودی از سوی نشر کتیبه سبز اهواز منتشر خواهد شد.
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
نظرات