یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳
سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم از برپایی سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه با حضور 150 ناشر داخلی و خارجی خبر داد. در اين دوره آثار مکتوب 120 ناشر داخلی و 30 ناشر از کشورهای اردن، ترکیه، سوریه، عراق و لبنان به مخاطبان ارایه خواهد شد-

سیدمرتضی اسماعیلی‌طبا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: این نمایشگاه سه‌شنبه(هشتم اسفندماه) با حضور علي اسماعيلي، سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مسوولان استانی و حوزوی افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: در سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، آثار مکتوب 120 ناشر داخلی و 30 ناشر از کشورهای اردن، ترکیه، سوریه، عراق و لبنان به مخاطبان ارایه خواهد شد.

این مقام مسوول با بیان این‌که نمایشگاه کتاب تخصصی حوزه با هدف تامین کتاب‌های حوزه‌های علمیه سراسر ایران برپا می‌شود، ادامه داد: آثار این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف عرضه می‌شوند که 20 درصد آن را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و 20 دیگر آن را ناشران تقبل خواهند کرد.

وی گفت: تاکنون آمار دقیقی از تعداد منابع این نمایشگاه به دست مسوولان اداره فرهنگ و ارشاد قم نرسیده و برنامه نشست‌های جانبی و نقد کتاب، سومین دوره نمایشگاه کتاب حوزه به شکلی قطعی تعیین نشده است. البته تا آخر وقت اداری امروز(یکشنبه) اطلاعات این برنامه‌ها به مرحله نهایی می‌رسند و اعلام خواهند شد.

اسماعیلی‌طبا اظهار کرد: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر در مجتمع امام خمینی(ره) شهر قم واقع در خیابان انقلاب از هشتم تا 15 اسفندماه دایر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط