سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
مقابله با آثار ضاله، رسالت نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه قم است

آیت‌الله سیداحمد خاتمی، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، از حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران برای برپایی سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه قم قدردانی کرد و گفت: یکی از رسالت‌ها و اهداف برگزاری این نمایشگاه، مقابله با آثار ضاله است.-

به گزاش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه که امروز(هشتم، اسفندماه) در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد، آیت‌الله خاتمی، امام جمعه موقت شهر تهران و عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری سخنرانی کرد.

وی این نمایشگاه را بستری مناسب برای تامین منابع مطالعاتی طلاب و حوزویان دانست و بر ضرورت برگزاری چنین نمایشگاهی تاکید کرد.

در بخش دیگری از این مراسم سیدمرتضی اسماعیلی‌طبا، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، توضیحات و آماری را درباره سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه ارایه داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب حوزه 120 ناشر ایرانی و 30 ناشر از کشورهای لبنان، اردن، ترکیه، مصر و عراق 50 هزار عنوان کتاب را به مخاطبان خود عرضه خواهند کرد.

همچنین علی‌اصغر پورمحمدی، قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اهمیت مکتوبات حوزه دین سخن گفت و به جایگاه رفیع حوزه‌های علمیه در تولید کتاب در ایران به ویژه استان قم اشاره کرد.

سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه ساعت 10 صبح امروز (هشتم اسفندماه) با حضور مسوولان کشوری، معاونان استاندار قم و جمعی از مسوولان اين استان افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط