شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳
انتخاب شاعران مردمی نشانه احترام به نظر مردم است

غزل تاجبخش، شاعر، با اشاره به افزوده شدن بخشی با عنوان شاعران تاثیرگذار از نگاه مردم به جشنواره شعر فجر در دوره هفتم گفت: این رویکرد نشان‌دهنده ارزش و احترامی است که مسوولان این جشنواره برای نظر مردم قایلند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، تاجبخش گفت: مسلما هر رویداد فرهنگی که مردم در آن مشارکت داشته باشند، جنبه بهتری پیدا می‌کند و جشنواره شعر فجر هم که در روزهای تاریخی ایران یعنی جشن پیروزی انقلاب و آیین‌های آن و با حضور مردم برپا می‌شود، یک اتفاق مهم به حساب می‌آید. 

وی که هر ساله در برنامه‌های مختلف جشنواره شعر فجر حضور داشته است، از این‌که امسال به دلیل بیماری و شکستگی پایش امکان حضور در برنامه‌های جشنواره شعر فجر را نداشت، اظهار تاسف کرد و افزود: من از رسانه‌ها و از طریق شاعران دیگر پیگیر برنامه‌های جشنواره شعر فجر امسال بودم که بسیار خوب برگزار شد.

این شاعر توضیح داد: جشنواره شعر فجر برای شاعران جوان یک نیاز است؛ آن‌ها می‌توانند خود را در این آزمون محک بزنند و از طرف دیگر دعوت از شاعران جوان برای شعرخوانی این جشنواره، نشانه این است که برای آنها احترام قائل شده‌اند و این حس اعتماد به نفس را در آن‌ها تقویت می‌کند. 

تاجبخش ادامه داد: مطلع شدم  در جشنواره شعر فجر امسال، شاعران مردمی هم انتخاب شدند؛ به نظرم این اقدام بسیار خوبی است و نشان‌دهنده ارزش و احترامی است که مسوولان این جشنواره برای نظر مردم قائل هستند.

این شاعر در پایان بر لزوم استفاده بهینه از فرصت‌هایی که جشنواره‌هایی مثل جشنواره بین‌المللی شعر فجر در اختیار شاعران جوان قرار می‌دهد، تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها