چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳
نخستین روز نمایشگاه کتاب تهران بدون مصدوم سپری می‌شود

نخستین روز برپایی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی سپری می‌شود که تا این لحظه هیچ مصدومی به فوریت‌های پزشکی مستقر در این مکان فرهنگی مراجعه نکرده است.-

دکتر پرهام شباب با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در روزهای نخستین برپایی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اغلب با تعداد کم مراجعه‌کننده به غرفه فوریت‌های پزشکی مواجه می‌شویم. اما به‌تدریج که به روزهای پایانی برپایی نمایشگاه کتاب تهران نزدیک می‌شویم به دلیل حجم زیاد جمعیت تعداد مراجعه‌کنندگان نیز افزایش می‌یابد.

وی از محل استقرار غرفه فوریت‌های پزشکی ابراز رضایت کرد و گفت: فوریت‌های پزشکی در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران با حدود 20 دستگاه اتوبوس، آمبولانس و متورلانس به بازدیدکنندگان خدمات ارایه می‌کند.

دکتر شباب در پاسخ به این سوال که بازدیدکنندگان اغلب با چه نوع بیماری یا مشکلی به این غرفه مراجعه می‌کنند؟ گفت: بازدیدکنندگان اغلب با مشکل تنگی نفس، افت فشار و گرمازدگی مراجعه می‌کنند اما بیشتر مراجعه‌کنندگان شهرستانی علاوه بر مشکلات مذکور مشکل سردرد نیز آزارشان می‌دهد و با نگرانی وارد این غرفه می‌شوند که علت آن فقط ازدحام جمعیت و تهویه تقریبا نامناسب فضای نمایشگاهی است.

وی در پایان با اشاره به این‌که هر اندازه امکانات و فضای بیشتری در اختیار ما قرار بگیرد، خدمات بهتر و سریع‌تر ارایه می‌شوند، گفت: چون در نمایشگاه کتاب تهران شاهد حضور تجمع چشمگیر اقشار مختلف با رده سنی متفاوت و از شهرهای مختلف هستیم هر لحظه امکان دارد بازدیدکنندگان به این غرفه مراجعه کنند بنابراین نیروهای ما از ساعت‌های آغازین نمایشگاه کتاب تهران تا آخرین ساعات برپایی آن چه در سطح شبستان و چه در محوطه بیرونی مصلای امام خمینی(ره) به صورت آماده‌باش هستند.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز (11 اردیبهشت) تا شنبه (21 اردیبهشت) از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است. این نمایشگاه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 9 تا ساعت 21 برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط