چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
بچه‌ها از «کتاب‌های ارزان» لذت بردند

نفیسه شریفی، مدیر فروش بخش کودک و نوجوان انتشارات امیرکبیر با اشاره به این‌که برخی در مسایل نمایشگاه قصد سیاه‌نمایی دارند، گفت: استقبال از نمایشگاه تاکنون بسیار خوب بوده است و ما از میزان خرید راضی هستیم. مجموعه «کتاب‌های ارزان» این ناشر نیز با استقبال مواجه شده و بچه‌ها با دیدن این کتاب‌ها لذت می‌برند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) شریفی گفت: امسال با اسقبال خوبی روبه‌رو بودیم. مردم خوب خرید می‌کنند اگرچه سال گذشته میزان خرید بهتر بود.

وی ادامه داد: در غرفه امیرکبیر کتاب‌هایی داریم که به کتاب‌های ارزان مشهور شده است؛ کتاب‌هایی به بهای 500 تومان. بچه‌ها هنگامی‌که این کتاب‌ها را می‌بینند لذت می‌برند و استقبال می‌کنند.

مدیر فروش بخش کودک و نوجوان انتشارات امیرکبیر افزود: در نشر امیرکبیر 20 مجموعه از کتاب‌های گوناگون داریم  و همه این مجموعه‌ها با تخفیفی 30 درصدی ارایه شده‌اند.

شریفی درباره پرفروش‌ترین کتاب‌های امیرکبیر اظهار کرد: کتاب «بچه‌های خوب» اثر مهدی آذریزدی، در حوزه کودک و کتاب‌های «ضیا و پلنگ» و «عروسک پدر» در حوزه نوجوان از پرفروش‌ترین کتاب‌های امیرکبیر بوده است.

وی همچنین عنوان کرد: همه می‌دانیم که کاستی‌هایی وجود دارد اما برخی، مساله را به گونه‌ای دیگر عنوان می‌کنند و قصد سیاه‌نمایی دارند. از نگاه من باید خوشبین بود و دست به دست هم داد تا هر سال شاهد نمایشگاه‌های بهتری باشیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها