چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
ناشران به مخاطبان تخفیف بدهند

مدیر بازرگانی انتشارات پنجره،‌ ناشر کودک و نوجوان گفت: ناشران بهتر است قیمت کتاب‌هایشان را تا جایی که می‌توانند پایین بیاورند و با تخفیف‌هایی بیش از ده درصد به فروش برسانند. وی تاکید کرد که کتاب‌های این ناشر با قیمت سال گذشته به فروش می‌رسند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عطارنژاد گفت: ناشران بهتر است قیمت کتاب‌هایشان را تا جایی که می‌توانند پایین بیاورند و با تخفیف‌هایی بیش از ده درصد به فروش برسانند. انتشارات پنجره در همین راستا، کتاب هایش را با قیمت سال گذشته عرضه کرده است تا شاید مردم بتوانند کتاب‌هایی را که می‌خواهند خریداری کنند. 

این مدیر بازرگانی نشر پنجره، یکی از نکات قابل توجه نمایشگاه امسال را کم شدن بازدید‌کنندگان شهرستانی دانست و ادامه داد: هر سال در نمایشگاه با شمار بسیاری از هم‌میهنانی که از شهرستان‌های گوناگون برای تهیه کتاب به نمایشگاه می‌آمدند روبه‌رو بودیم که این روند امسال کاهش یافته است. 

وی همچنین از پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات امیرکبیر نام برد و گفت: کتاب «شیمو، شیمو» ترانه‌هایی است برای کودکان که ناصر کشاورز آن را سروده است. بچه‌ها همگی این کتاب را می‌شناسند و ترانه‌هایش را حفظ هستند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط