پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
آثار ایرانی با ظرفیت های دینی پرمخاطب شد

جواد محمد‌زاده مقدم، مدیر عامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: امسال با سرمایه گذاری در تولید آثار ایرانی با ظرفیت دینی، کتاب هایی ویژه برای کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب ارایه دادیم. این ناشر همچنین از استقبال از این دسته کتاب ها در غرفه انتشارات «به‌نشر» خبر داد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جواد محمد‌زاده مقدم، مدیر عامل انتشارات آستان قدس رضوی، گفت: امسال با سرمایه گذاری در تولید کارهای ایرانی با ظرفیت دینی، آثاری ویژه ای برای کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب ارایه دادیم که این امر جز با تلاش مسوولان انتشارات میسر نبود. 

وی‌ ادامه داد: امسال برخی کتاب‌های چند جلدی را به صورت یک مجموعه تولید کردیم تا به آسانی به مخاطب عرضه شوند. 

محمد زاده مقدم افزود: امسال همکارانی از اداره پاسخ‌گویی حرم مطهر امام رضا (ع) برای آشنایی کودکان با مسایل حوزه زیارت، در داخل غرفه مستقر هستند تا بچه‌ها بتوانند ضمن بازدید از کتاب‌های مورد علاقه خود با مسایلی از این دست نیز آشنا شوند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: با وجود این‌که غرفه کودک و نوجوان به‌نشر، مکان مناسبی در نمایشگاه نداشت، اما توانست با مخاطبان خود ارتباط خوبی برقرار کند و برای آن‌ها حرف تازه‌ای داشته باشد. 

این مدیر همچنین نامناسب بودن مکان پارکینگ ویژه بازدیدکنندگان، هم‌زمانی برپایی نمایشگاه کتاب و امتحانات پایان ترم دانشجویان و مشکلات اقتصادی را از دلایل کاهش استقبال از نمایشگاه امسال کتاب بیان کرد.

وی دربار مراحل تایید و انتشار کتاب در این انتشاراتی گفت: در مجموع آثار پس از دریافت تایید اولیه از سوی گروه کودک و نویسنده‌های مطرح این حوزه، توسط گروه دیگری از همکاران بازبینی شده و سپس هیات مدیره پس از تایید نهایی نسبت به انتشار آنها اقدام می کند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تا 21 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره)برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط