کتابهای احمد توکلی، روزنامهنگار و نویسنده حوزه رسانه با عناوین «خبرنویسی پیشرفته به زبان ساده» و «واژههای کلیدی در روزنامهنگاری» در غرفه انتشارات دفتر برنامهریزی و توسعه رسانهها پرفروش شد.
نصرتالله فرجی، مسوول فروش این غرفه در گفتوگو با ایبنا با اشاره به کاهش فروش در نمایشگاه امسال نسبت به سالهای گذشته اظهار کرد: کتابهای دانشگاهی ما بیشتر از بقیه آثارمان مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته و بهتر به فروش میرسند.
وی افزود: کتاب دو جلدی «ارتباطات بینالملل» و «حقوق تبلیغات بازرگانی» دو عنوان از کتابهای این انتشارات است که میتوانم به عنوان آثار پرفروش غرفه از آنها نام ببرم.
فرجی به رونق فروش کتابهای انتشارات ثانیه در غرفه دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها اشاره کرد و گفت: این انتشارات که متعلق به احمد توکلی است عناوین جدید را برای فروش در اختیار ما قرار داده است.
وی ادامه داد: «مثلث طلایی نوشتن»، «خبرنویسی پیشرفته به زبان ساده» و «واژههای کلیدی در روزنامهنگاری» از کتابهای تالیفی احمد توکلی هستند که با استقبال مخاطبان روبهرو شدهاند.
توکلی در پایان یادآوری کرد: همچنین «تیترنویسی» نوشته مجید رضاییان نیز در روزهای نمایشگاه منتشر و ارایه شده است.
بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران تا 21 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.
نظر شما