دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
اهدای بالاترین نشان موسسه کشافه‌المهدی(عج) لبنان به مدیر عامل کانون

سیدصادق رضایى، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بالاترین نشان قدردانی موسسه کشافه‌المهدی(عج) لبنان را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بالاترین و بهترین نشان قدردانی موسسه کشافه‌المهدی(عج)با عنوان «شرف» از سوي شیخ نزیه فیاض، مدیر عامل این موسسه به مدیر عامل کانون اهدا شد. 

مدیر کل جمعیت الکشافه کشور لبنان در مراسم اهدای این نشان، یادآور شد که مدیرعامل کانون دومین فردى است که تاکنون بالاترین نشان قدردانى این موسسه را دریافت کرده است. 

شیخ نزیه فیاض با بیان این‌که مدیرعامل کانون همواره افق‌هاى تازه و روشنى را براى ما ترسیم كرده است، افزود: نوع همکارى و توجه‌اى که کانون و به ویژه آقاى رضایى به فعالیت‌هاى موسسه الکشافه داشته‌اند در خور توجه بوده و توانایى‌ ما براى پاسخ به این محبت‌ها محدود است. 

در آغاز این مراسم رضایی و شیخ نزیه فیاض درباره اشتراک‌هاى فرهنگى و روش‌هاى تربیتى تبادل نظر کردند و هر دو  بر گسترش تعامل و همکارى‌ با اجراى تفاهم‌نامه و گسترش آن به لحاظ حضور بیشتر مربیان، کارشناس‌هاى کانون و مهندسان عمرانى برای زمینه‌سازى و آغاز به کار مرکز ثابت کانون در بیروت تاکید داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط