شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
ماهنامه «صنایع چاپ و بسته‌بندی» به شماره 38 رسید

جدیدترین شماره ماهنامه «صنایع چاپ و بسته‌بندی» منتشر شد. این شماره از ماهنامه به لزوم حمایت از صنعت چاپ برای گذر از تحریم‌ها می‌پردازد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، شماره سی و هشتم این ماهنامه به اخبار متنوع صنعت چاپ و بسته‌بندی در سراسر کشور پرداخته است. 

یادداشت روز این ماهنامه با عنوان «حمایت از صنایع چاپ و بسته‌بندی اهرم موثر در گذر از تحریم‌ها» به قلم لیلا صوفی نوشته شده است. وی در این یادداشت به مشکلات اقتصادی و صادرات و اهمیت محصولات غیرنفتی می‌پردازد و خواستار تغییر نگاه مسوولان و انجام حمایت‌های بیشتر از این صنعت شده است.

صوفی در بخشی از یادداشت عنوان می‌کند: «کمک به خودکفایی، کمک به کاهش ضایعات به ویژه در محصولات غذایی و کشاورزی، بازگشت ارزش افزوده محصولات کشاورزی، پشتیبانی از فعالیت‌های بخش تولیدی کشور، ایجاد اشتغال، برخورداری از مزیت رقابتی، ایجاد تنوع بیشتر در تولید، حفظ و ذخیره‌سازی طولانی‌تر، کمک به افزایش کیفیت کالاهای غیرنفتی و ... را تبیین می‌کند.»

مقالات مختلفی در صفحات مختلف نشریه وجود دارد که شامل تکنولوژی درپوش قوطی، چسب یار فراموش شده، بسته‌بندی محکم و مقدمه‌ای از طراحی تا چاپ لیبل برای یک محصول است.

«دستگاه تراش را بهتر بشنایم» عنوان مقاله دیگری است که بخش نخست آن در نشریه آمده و از مقالات دنباله‌دار این ماهنامه است. در این نوشته می‌خوانیم تراش دستگاهی است که با حرکت محور اصلی توسط چرخ‌دنده‌ها و تسمه‌های متصل به موتور تغذیه می‌شود.

تاثیر هیجان بر رفتار مصرف‌کننده، عنوان مقاله دیگری است که در این نشریه به چشم می‌خورد، در این مقاله آمده است که درک قیمت ناعادلانه منجر به نارضایتی مصرف‌کننده می‌شود و واکنش آن، احساس منفی عصبانیت است. نویسنده در این مقاله به تئوری‌های هیجان از لازاروس اشاره دارد.

ماهنامه «صنایع چاپ و بسته‌بندی» به مدیرمسوولی و صاحب‌امتیازی بابک شیرخانی با بهای سه هزار و 500 تومان بر دکه روزنامه‌فروشی‌ها قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها