شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
تعطیلی کتابفروش‌های موسسه بوستان کتاب

مدیر بازاریابی و فروش موسسه بوستان کتاب از انبارگردانی موسسه بوستان کتاب و فروشگاه‌های تهران، اصفهان و مشهد خبر داد و گفت: انبارگردانی شعبه‌های این موسسه در سراسر ایران از امروز( 25 خرداد ماه) آغاز شده است و تا دو هفته ادامه خواهد داشت. به این دلیل تمامی کتابفروش‌های موسسه بوستان کتاب تا هفتم تیر ماه تعطیل خواهند بود.-

نادر یزدانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره اولویت زمان‌بندی آغاز و اتمام این کار بیان کرد: این فعالیت از فروشگاه مرکزی بوستان کتاب در استان قم، واقع در چهارراه شهدا آغاز شده است. پس از اتمام آمار انبار کتاب‌های این فروشگاه، عملیات انبارگردانی فروشگاه‌های اصفهان از تاریخ 27 خرداد آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین  29 خرداد کتابفروشی مشهد و پس از آن همزمان با سی‌امین روز خردادماه فروشگاه تهران انبارگردانی می‌شوند.

وی هدف از انبار گردانی را بستن حساب سال این موسسه عنوان کرد و گفت: این فعالیت که یکبار در سال انجام می‌شود و در آن همه کارکنان موسسه بوستان کتاب شرکت دارند. هدف این فرآیند بستن حساب سال و تعیین و احصای میزان درآمد و سود و زیان احتمالی و مشخص شدن تعداد آثار فروخته شده است.

یزدانی افزود: اداره مالی و پشتیبانی موسسه بوستان کتاب مسوول این کار است و در تمامی مراحل نظیر شمارش کتاب‌ها، محاسبه میزان فروش و درصدهای تخفیف ناظر فعالیت‌هاست.

مدیر بازاریابی و فروش موسسه بوستان کتاب عنوان کرد: پایان فرآیند انبارگردانی فروشگاه‌های موسسه روز جمعه (هفتم تیرماه) است و شعبه‌های فروشگاه‌های موسسه بوستان کتاب در این مدت تعطیل خواهند بود و از فروش کتاب خودداری می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط