چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
«به سبک خودم دوستت دارم» دو نیمه شد

نصرت‌الله مسعودی، شاعر خرم‌آبادی گفت که به دلیل گرانی کاغذ تصمیم دارد تازه‌ترین مجموعه شعرش که 220 صفحه‌ دارد را در دو مجلد چاپ کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مسعودی گفت: گزیده‌ای از سروده‌هایم را در کتابی با نام «به سبک خودم دوستت دارم» جمع‌آوری کردم و قرار است طی توافق با ناشر این مجموعه به‌زودی چاپ شود.
 
وی گفت:‌ اکنون این مجموعه شعر 220 صفحه‌ای آماده چاپ است اما با برآورد هزینه‌ها به این نتیجه رسیدم که کتاب را به دو بخش تقسیم  و در دو جلد مجزا منتشر کنم. 

این شاعر 64 ساله خرم آبادی اظهار کرد: متاسفانه قدرت خرید مردم پایین آمده و به همین دلیل هرقدر تعداد صفحات کمتر شود، احتمال فروش آن  بیشتر می‌شود.
 
در بخشی از مجموعه اشعار «به سبک خودم دوستت دارم» می‌خوانیم: «تو شمشیرت را از رو بسته‌ای/ و من دلم را/ حالا برای بوسه وداع/ لب کدام پرتگاه باید منتظرت باشم؟» 

این شاعر موضوع اغلب اشعارش را در توصیف خدا و ناپایداری دنیا می‌داند. 

مسعودی، شاعر و بازیگر تئاتر و سینما، متولد 1332 در خرم آباد است.

از وی تاکنون مجموعه‌ اشعاری با عنوان‌های «کی برمی‌گردی پارمیدا»، «به لهجه برگ به بام آبان»، «بوی دست حوا»، «چقدر شبیه هم‌اند این دوستت دارم‌ها»، «شمایل گردان» و دو عنوان دیگر «حیف که این سفر در انتهای هیچ بوسه‌ای به پایان نمی‌رسد» و «جنون که در نمی‌زند عزیز دلم» از سوی نشر اردیبهشت واقع در شهرستان خرم آباد منتشر شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط