یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵
بازاندیشی بازار‌یابی در یک کتاب

کتاب«بازاندیشی بازار‌یابی» با رویکرد بنگاه بازار‌یابی پایدار در آسیا از سوی نشر نی منتشر شده و برای استفاده علاقه‌مندان حوزه مدیریت و اقتصاد در قفسه کتابفروشی‌ها جا گرفته است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مدل بنگاه بازاریابی پایدار، یک بازتعریف بازاریابی است. بازاریابی پیش از این فقط به عنوان یک وظیفه کاربردی شناخته می‌شد و امروزه این نقش بازاریابی در حال افول است و باید نقش آن به رویکردی تجاری تبدیل و هدف آن کسب رضایت پایدار سه گروه مشتریان، کارکنان سازمان و سهام‌داران شود. در این صورت بازاریابی، روح سازمان و بخشی از بدنه سازمان می‌شود.

در این کتاب که توسط فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا، هویی دن هوان و ساندرا لیو نگاشته شده است، مفهوم بازار‌یابی به صورت گسترده بیان شده است و  ابعاد سه فعالیت راهبردی «دورنما»، «معماری» و «کارت امتیاز» را در بر می‌گیرد و این در حالی است که در محیط پرتلاطم امروز، برای پویایی بازار باید با سه بازار تجاری، شایستگی، و سرمایه نیز تعامل داشت.

کتاب «باز‌اندیشی بازار‌یابی» که برگردان فارسی آن بر عهده پرویز احمدی، مریم ولی‌لو و میلاد هادی‌زاده بوده، در عین حال که کلیه ابعاد راهبردی بنگاه‌ها را پوشش می‌دهد، ترکیبی از تمام مکتب‌ها‌ی فکری و راهبردهای کسب و کار نیست، بلکه راهبردی جامع است که می‌توان آن را برای تبدیل کسب‌وکار به یک بنگاه پایدار و پویا در بازار در حال تغییر، به کار گرفت.

کتاب«باز‌اندیشی بازار‌یابی» از سو نشر نی در 307 صفحه و به قیمت 96‌هزار ریال به بازار کتاب عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها