یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
انتشار الکترونیک جلد دوم کتاب جامع پرسپولیس

جلد دوم از مجموعه شش جلدی «کتاب جامع پرسپولیس» که دربرگیرنده وقایع این باشگاه در نخستین دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، به صورت الکترونیک روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی این تیم قرار می‌گیرد.-

دکتر محمد نویدی کاشانی، عضو کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس، با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: کتاب جامع پرسپولیس قرار است در شش جلد از سوی معاونت فرهنگی این باشگاه منتشر شود. جلد نخست این کتاب چند ماه پیش در مراسم تجلیل از چهره‌های ماندگار باشگاه پرسپولیس رونمایی شد و قرار است پنج جلد دیگر که دربرگیرنده تاریخ کامل پرطرفدارترین تیم ایران است، طی ماه‌های آینده روانه بازار نشر شود.

کاشانی از آماده انتشار بودن جلد دوم کتاب جامع پرسپولیس خبر داد و اضافه کرد: در نظر داشتیم این بخش از کتاب را که به بازگو کردن وقایع و اتفاقات باشگاه پرسپولیس پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در دهه 1360 اختصاص دارد، مانند جلد نخست با عنوان «نسل مردان طلایی» به صورت مکتوب منتشر کنیم اما متاسفانه به دلیل قیمت بالای کاغذ، در مقطع فعلی از این کار منصرف شدیم.

وی با اشاره به این‌که قیمت نهایی هر جلد این کتاب حدود 30 هزار تومان تخمین زده شده است، توضیح داد: هنوز اعتباری از سوی باشگاه برای انتشار جلد دوم این کتاب در نظر گرفته نشده و متاسفانه حمایت مالی این کار را هیچ نهادی تقبل نکرده است. اولویت نخست ما انتشار نسخه مکتوب جلد‌های دوم تا ششم کتاب جامع پرسپولیس است اما در صورتی که اعتبار لازم برای این کار به دستمان نرسد، نمی‌توانیم هواداران را منتظر بگذاریم و بنابراین، با انتشار نسخه الکترونیک این آثار روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی باشگاه، آن‌ها را در اختیار علاقه‌مندان خواهیم گذاشت.

سردبیر روزنامه پیروزی از قرار گرفتن کتاب جامع پرسپولیس در فهرست فروشگاه این تیم خبر داد و افزود: نسخه‌هایی که از کتاب «نسل مردان طلایی» باقی مانده است، به عنوان کالای فرهنگی در فهرست اجناس فروشگاه پرسپولیس قرار داده می‌شوند و امیدوارم این اقدام مورد توجه هواداران پرسپولیس و علاقه‌مندان به کتاب‌های ورزشی هم قرار بگیرد. در هر صورت نسخه مکتوب جلد‌های دوم تا ششم مجموعه کتاب‌های جامع پرسپولیس منتشر خواهد شد اما هنوز زمان دقیقی را برای چاپ این آثار در نظر نگرفته‌ایم.

کاشانی با اشاره به را‌ه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس، اضافه کرد: منابع درسی این دانشگاه از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعیین شده است. همچنین بنابر مذاکراتی که با این وزارتخانه انجام‌ داده‌ایم، امسال 50 خبرنگار را برای تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته خبرنگاری ورزشی که سهمیه باشگاه به حساب می‌آیند، به این دانشگاه معرفی خواهیم کرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط