شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵
تازه‌ترین کتاب‌های بازاریابی، تبلیغات و فروش

ناشران حوزه مدیریت و بازاریابی 14 عنوان از تازه‌ترین آثار تالیفی و ترجمه‌ای امسال خود را به بازار نشر عرضه کردند. سازمان مدیریت صنعتی،‌ دفتر پژوهش‌‌های فرهنگی و دانشگاه سمنان از جمله این ناشران هستند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ناشران حوزه بازاریابی و مدیریت اقدام به چاپ 14 عنوان کتاب ‌جدید کرده‌اند. فهرست این کتاب‌ها با معرفی اجمالی آن‌ها به این شرح است:

بازاریابی خدمات بیمه
کتاب «بازاریابی خدمات بیمه» به قلم دکتر احمد روستا و محمد علی بخشی‌زاده در 152 صفحه به موضوعات بیمه و بازاریابی بیمه می‌پردازد و به قیمت 6 هزار تومان از سوی انتشارات واژگان خرد منتشر شده است. 

بازاریابی استعاره‌ای
کتاب «بازاریابی استعاره‌ای»  تالیف جرالد زالتمن، لیندسی زالتمن  با ترجمه دکتر محمد علی شاه حسینی و کمال رحمانی در 208 صفحه منتشر شده است. این کتاب به رفتار مصرف کننده و کاربرد استعاره در بازاریابی اشاره دارد و به قیمت 10 هزار تومان از سوی انتشارات نگاه دانش به چاپ رسیده است. 

فرصت‌های کسب و کار در ایران
کتاب« فرصت‌های کسب و کار در ایران» نوشته حاج انور اعتماد، محسن جعفری، پریسا فراهانی، دکتر حیدر امیران و احمد سنیک در 130صفحه به بیان کسب و کار در ایران پرداخته و به قیمت 15 هزار و 900 تومان از سوی انتشارات امیران به چاپ رسیده است. 

مدیریت کانال‌های توزیع و فروش
کتاب «مدیریت کانال‌های توزیع و فروش» به قلم دکتر محمد حقیقی، رضا نویدی نکو و محمود زمانی در 318 صفحه بر شبکه‌های توزیع کالا و مدیریت فروش تمرکز دارد و با تاکید بر پخش مویرگی(نگرش کاربردی) به قیمت 11 هزار تومان از سوی انتشارات مهربان نشر منتشر شده است. 

مهارت‌های ارتباط موثر و بازاریابی رایانامه‌ای
کتاب «مهارت‌های ارتباط موثر و بازاریابی رایانامه‌ای» به تالیف شون مک فیت، توسط محمد سلطانی‌فر، شهناز هاشمی و ناصر اسدی در 112 صفحه به فارسی برگردانده شده است. این کتاب به موضوع بازاریابی اینترنتی و پست الکترونیکی پرداخته و به قیمت 9 هزار تومان از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شده است.

بازاریابی اجتماعی
کتاب« بازاریابی اجتماعی» نوشته فرهام امیری و ساسان قاسمی در 176 صفحه بر بازاریابی اجتماعی تمرکز دارد و به قیمت پنج هزار و 500 تومان به همت انتشارات ارکان دانش به چاپ رسیده است. 

مدیریت استراتژیک
کتاب«مدیریت استراتژیک کلید موفقیت در بازارهای رقابتی» به قلم دکتر داود فیض در398 صفحه بر موضوع برنامه‌ریزی استراتژیک و مدیریت بازرگانی تمرکز دارد و از سوی انتشارات دانشگاه سمنان به قیمت 9 هزار و 500تومان منتشر شده است. 

چهل گفتار مدیریت و رهبری در کسب و کار
کتاب «چهل گفتار مدیریت و رهبری در کسب و کار» تالیف پرویز درگی به بیان مدیریت و رهبری کارکنان، ارتقای مهارت‌های مدیریتی و ارتقای توانمندی‌های کارکنان پرداخته است و توسط انتشارات بازاریابی در 256 صفحه و به قیمت 10هزار تومان به فروش می‌رسد. 

بازاریابی پویا
کتاب« بازاریابی پویا» نوشته فیلیپ کاتلر، دیپاک‌ سی. جین و سویت مسینسی که توسط بهمن فروزنده به فارسی برگردانده شده است در240 صفحه به موضوع بازاریابی، بازاریابی تلفنی و مدیریت می‌پردازد. این کتاب توسط انتشارات آموخته به قیمت 10 هزار و 800 تومان به چاپ رسیده است. 

چماق و هویج دیگر کارآیی ندارند!
کتاب«چماق و هویج دیگر کارآیی ندارند» به قلم دکتر پاول مارسیانو و ترجمه مهدی کاظمی، الیاس کرباسفروشان و مصطفی رادمرد در 208 صفحه به موضوع انگیزش در کار، کارمندان، نگرش‌ها و تعهد سازمانی پرداخته است. این کتاب به قیمت 7 هزار و 500 تومان توسط انتشارات رسا منتشر شده است.

بازاریابی استراتژیک: نگرش کاربردی
کتاب« بازاریابی استراتژیک: نگرش کاربردی» تالیف کارل جان آلسیم با ترجمه دکتر سید محمد اعرابی و دکتر محمد آزادی در 370 صفحه به بحث در مورد بازاریابی و مدیریت پرداخته است. این کتاب توسط انتشارات دفتر پژوهش‌های فرهنگی به قیمت 14 هزار تومان منتشر شده است.

آموخته‌های تجارت موفق در قوس‌های طلایی
کتاب «آموخته‌های تجارت موفق در قوس‌های طلایی» نوشته ابراهیم‌ زارع‌پور در 138 صفحه به فعالیت و عملکرد شرکت مک‌دونالد، موفقیت در کسب کار و رستوران‌های غذاهای فوری تمرکز دارد. این کتاب به قیمت هفت هزار و 500 تومان به همت انتشارات سیمین به چاپ رسیده است.

بازاریابی شفاهی
کتاب« بازاریابی شفاهی» به قلم اندی سرنویتز و ترجمه سنبل بهمنیار به مباحث ویژه آگهی‌های شفاهی بازرگانی پرداخته است. کتاب حاضر در 256 صفحه و به قیمت 11 هزار تومان از سوی انتشارات سیته منتشر شده است. 

مدیریت راهبردی برند
کتاب« مدیریت راهبردی برند» تالیف ریچارد الویت و لری پرسی با ترجمه دکتر احمد روستا در 352 صفحه به موضوع مدیریت کالا و برنامه‌ریزی استراتژیک پرداخته و از سوی سازمان مدیریت صنعتی به قیمت 14 هزار تومان به بازار عرضه شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها