یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
ماهنامه «چاپ و تبلیغات» به شماره 53 رسید

پنجاه و سومین شماره ماهنامه بین‌المللی «چاپ و تبلیغات» با اشاره به چگونگی افزایش سود برای اهالی صنعت چاپ منتشر شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، یادداشت جدیدترین شماره ماهنامه «چاپ و تبلیغات» با رویکرد استراتژی افزایش قیمت به چگونگی افزایش سود برای اهالی این صنعت اشاره کرده‌است.

در بخشی از این یادداشت با عنوان به محصولات خود یک ویژگی استثنایی و متمایز دهید آمده است: « آقای رابر بند، رییس شرکت Office Max شخصیتی بسیار به یاد ماندنی و نام آشنا است که فروش و شهرت محصولات و برند خود را افزایش داده‌است. وی با فروش خود همراه این پیغام که هر مشتری آن‌چه که احتیاج دارد را می‌تواند از Office Max به‌دست آورد، جلو‌ه‌ای ویژه به برند خود داد.»

در اين نشريه اخبار متنوعي از تازه‌های دنياي چاپ و نشر مانند همکاری مجلس شورای اسلامی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیدگاه وزیر ارشاد درباره آزادی، راهکار وزیر ارشاد برای مقابله با گرانی کاغذ و اعزام هیات تجاری صنعت چاپ ایران به آمریکا منتشر شده‌است.

همچنین مقاله ویژه این نشریه «6 راه برای بهبود مهارت‌های ارتباطی» نام دارد. مقاله‌های این نشریه با موضوع‌های «پیچ و خم‌های بازاریابی »، «25 نظر بزرگ در مورد چاپ و تبلیغات»، «اصول چاپ دیجیتال»، «اسرار رنگ »، «مرکب‌های ارگانیک»، «فرم‌بندی دیجیتال»، «ترفندهای فتوشاپ» و «مبانی چاپ »  به چاپ رسیده‌است. 

«سیزدهمین جشنواره صنعت چاپ» و «کارآفرین جوان» گزارش‌های این نشریه را تشکیل می‌دهند.

در بخش دیگر ماهنامه به معرفی دو کتاب پرداخته شده است. «چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت‌های بازاریابی» و «چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت‌های فروش» عنوان دو کتابی است که خواندن آن باتوجه به بازار راکد این روزهای چاپخانه‌داران به آن‌ها پیشنهاد شده‌است.

شماره 53 ماهنامه بین‌المللی «چاپ و تبلیغات» به صاحب‌امتيازی و مديرمسوولی محبوبه رضایی‌موید و سردبیری منصوره رضایی‌موید در 90 صفحه و قیمت سه هزار تومان منتشر شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط